Księga gości

  • Lukas - tokato@op.pl
    04/28/2007
    Wie ktoś jak nazywa się piosenka,której fragment zawsze jest emitowany o godz 12 w południe?
  • paweł - pablitos.25@wp.pl
    04/25/2007
    Pozdrowienia dla całego "WIETRZNEGO RADIA" z gorącego śląska. Super gracie!!! Będąc w Chicago w zeszłym roku słuchałem was codziennie. Pozdrawiam. Paweł
  • Jarek - jarekhennig@wp.pl
    04/23/2007
    Pozdrowienia dla calej ekipy radia i wszystlich sluchaczy z Elgin Scotland
  • Wojtek - Wojtex1111@o2.pl
    04/22/2007
    Super radio,lepsze niż nasze miejscowe na podkarpaciu,pozdrawiam całą ekipę i słuchających.
  • Piotrek - pwlodar@tlen.pl
    04/21/2007
    Juz pare razy chcialem sie wpisac, ale cos nie dzialalo. Moze tym razem sie uda.
  • Greg - gregst@sbcglobal.net
    04/21/2007
    O ile dobrze pamietam pani Malgosia Blaszczuk pracowala w Polvision a teraz slychac ja tylko w radio. Dlaczego profesjonalistow zamienia sie na badziwiarzy ?
  • Boguszek - www.dj.boguss@o2.pl
    04/12/2007
    Pozdrowienia dla całego Radyjka i ekipy super gracie Music pozdrawiam z Podlasia :).
  • lesioand - horus2@wp.pl
    04/07/2007
    juz tu kiedyś byłem ale z inna domena więc pozdrawiam i zapraszam www.tvsat24.pl
  • ZagDańSki - zagdanski@wp.pl
    04/07/2007
    W imieniu całego zespołu ZagDańSki przesyłam Państwu serdeczne życzenia z okazji Świąt Wiekanocnych. Niech wszystkie wasze troski i żale odejdą w tym dniu gdzieś bardzo daleko. Marcin Bogusz - ZagDańSki
  • PODHALE - koniowka@mariagromska.pl
    04/03/2007
    Zdrowych Wesolych Swiat Zmartwychwstania Panskiego Smacznej Swieconki oraz tradycyjnego Dyngusa zyczy zawsze pamietajace PODHALE:)dla radia zawsze wietrznego 1080am:)))WESOLEGO ALLELUJA!!!
  • Angela Merkelt - non@brd.de
    04/01/2007
    Co tam robíte poliaci v Chicago ? Chodte domov a nepracujte na židoch !?
  • marek - piwo_is_king@o2.pl
    03/31/2007
    ...RELAX...RELAX... :( wszyscy pamietamy to odlotowe radio z poprzednich lat...dwie godziny , kupa smiechu i te niezapomniane telefony od wszelkiego rodzaju pijanych idiotow,nawiedzonych dam wiadomego wyznania,bialych i innych venow,trackersow z Indiany albo i blizszych....................stracili ale i zyskali godzine............byc moze dalej opijaja extra(stracony)czas................. ....jedno pytanie....rozumiem iz jestescie wierzacy ,ale skad ten nagly fanatyzm i klerykalizacja calego programu ?......nagla decyzja Krzyska,czy swiadomosc w koncu kopnela was w dusze?..... ......UWIERZCIE MI...nikt o 6stej rano w sobote nie ma potrzeby rozstrzasania zywotow swietych!!...daje dusze w zastaw! .........tracicie sluchaczy...przykro mi..
  • marek - piwo_is_king@o2.pl
    03/31/2007
    ...:( ...mam nadzieje,iz nie zakloce ogolnej radochy z powodu gratisowej godziny RADIA RELAX...,ale czy to powod aby skasowac ogolna radoche sluchania nawet tej pierwszej?...od kiedy to wpierwej jedna z najbardziej odlotowych porannych audycji na 1080 stala sie nagle substytutem radia marysi?....nie ma innych problemow ? ...od kiedy do niedawna "wazne"telefony od truckersow i kontraktorow,czy po prostu ludzi , ktorzy nie mogac spac chcieli rzucic glupi kawal...sa mniej wazne od nikomu niepotrzebnych ,zajmujacych prawie caly program informacji o zadyszce jakiegos klechy ?....... ....Krzysiek....tracisz ludzi....
  • adam - adam__27@tlen.pl
    03/29/2007
    serdeczne pozdrowienia z wielkopolski dla najlepszego polskiego radia w USA nie dawacie sie innym nacja
  • Kasia - kayka80@yahoo.com
    03/29/2007
    Zadna polska stacja nie nadaje tyle polskiej TAKIEJ muzy z 80s! I choc z dalekij Polski, bede was sluchala teraz kazdego dnia:) Dziekuje!
  • Michał - michal@ranczo.org
    03/27/2007
    Pozdrowienia dla Wietrznego Radia Chicago 1080 od forum dyskusyjnego sympatyków serialu Ranczo: www.ranczo.org! Serial Ranczo to komedia obyczajowa o Amerykance polskiego pochodzenia-Lucy, która wraca do ojczyzny odziedziczyć spadek po babci i zaczyna nowe życie pełne przygód.
  • Jarek - tsi-tsungga@wp.pl
    03/25/2007
    Niewiem, czy w wjecie ,ale jesteście słuchani też i w Wielkiej Brytani, pozdrowienia z Bradford, pozdrowienia dla całej Polonji i redakcji.
  • Czeslaw - czechog@wp.pl
    03/24/2007
    Nie ma jak wietrzne radio, ma swoj rytm, taki nerw ktory lubie. Muza wybitna i dla kazdego. Zawsze punktualnie. Nikt sie nie puszy. Redaktorzy robia swoje. Maja obaj dobre glosy. Nadawajcie wiecej,dobrego nigdy za duzo. No i super w internecie, wlasnie sluchalem i dlatego wiem co mowie. Niech wam smakuja jajka i chrzan a do tego mazurek podlewany mocnym dobrze wykapanym (he,he) nie tylko w smigus dyngus na Wielkanoc 2007.
  • Monika - monicagajek@bcglobal.net
    03/21/2007
    Podhale Gora Gratulacje dla naszych chlopakow www.wojas-podhale.z-ne.pl
  • GaGa - gaga1000@wp.pl
    03/18/2007
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowego i pochmurnego Podlasia
  • Łukasz - lukbac@wp.pl
    03/16/2007
    Witam Wszystkich Tak Polskiego radia jak Wietrzne Radio w Stanach chyba niema. W Polsce idzie wiosna dużymi krokami aż się chce działać w ogrodzie i przewietrzyć motocykl do nowego sezonu motocyklowego POZDRAWIAM WSZYSTKICH POLAKÓW W STANACH
  • Ela - ellacyr@gmail.com
    03/09/2007
    Witam serdecznie wszystkich z Radia Trojki! Chilabym tylko podziekowac za wspanila niespodzianke z Markiem Nidzwiedzkim w Sydney. O wszystkim dowiedzilam sie dzien wczesniej od Tomasza Wyczesany, ktory przeslal mi meila. Fajnie, ze moglismy przeslac pozdrowinia dla rodzin, przyjaciol i znajomych z Australi. Bylo super.
  • dodi - zbyszkdrewniak@onet.eu
    03/08/2007
    Znowu jestescie slyszalni,wielkie dzieki za wtyczke do Java tego brakowalo mojemu kompowi.
  • slawomir - 11generowicz@comcast.net
    03/07/2007
    WITAM WSZYSTKICH !!!!!!
  • PODHALE - koniowka@mariagromska.pl
    03/05/2007
    WIOSNA IDZIE Nareszcie Wiosna idzie Dzisiaj spotkalam sloneczny dzien Wiosenny i prawdziwy Dzien w Oak Lawn Wczoraj na spacerze bylam I szyszek swierkowych nazbieralam Slonce swiecilo mi w oczy Tak aby i dzis Wiosne zobaczyc Gdy wyszlam na dwor Dzieci graly w pilke Skakaly radosnie i mowily Ze tez czuja Wiosne hej:)) Kiedy widze twoje oczy Jak sie do mnie usmiechaja To az serce mi podskoczy Tak jak twoje zawsze oczy Moge patrzec bez ustanku Moge sluchac tak jak Ty mnie Moge snic nawet oo Tobie I nawet Kochac Cie hej:))))** a dlaczego to jest tak Bo to WIOSNY PRZECIEZ ZNAK:)))))** Gdy zaswieci slonce lepiej Gdy promienie w oczy beda bic mi Takie dlugie zlocistawe Zlocistawe juz WIOSENNE Wyjde jutro znowu na dwor I zaloze ten kapelusz ABY PAMIETAC PAMIETAC CIE HEJ:))*** I zobacze WIOSNE NASZA I to wtedy za to podziekuje Ci* Podziekuje i usciskam Cie HEJ:)) Tak samo WIOSENNIE JAK TY kiedys mnie I powiem Ci WIOSNA IDZIE:)))))))*** pozdrawiam wietrzneradio1080am:)hej hej hej:))